Перейти до основного вмісту

Академія сучасного політика - інфоцигани по-українськи


Інфоцигани – люди, що займаються проведенням навчань і тренінгів, які не несуть жодної корисної інформації і самі не маючи жодних компетенцій крім вміння віртуозно замилювати очі. Годуються, переважно, в середовищах «бізнес-тренерів», «мотиваційних спікерів» чи «тренерів особистого зростання», але освоюють і нові ніші. Наприклад, фантомний проект Академія сучасного політика освоює громадсько-політичну сферу. І я теж потрапив в їх тенета.

Як з ними боротись? Зважаючи, що перед навчанням не укладається жодний договір, навіть електронна оферта, вони ніяк не фіксують свою діяльність на офіційному рівні - проблематично. Лише розголосом, та реальними відгуками. Оскільки на їх фб-сторінці відгуки відключені (ха, як неочікувано), залишаю його тут і розпишу свої враження від участі в програмі.

Я записався на курс «Керівник проекту з розкрутки політика, партії, ГО, експерта». Як не дивно, та люди, що вчать організовувати проєкти  не можуть організувати власну роботу. Курс мав тривати з середини серпня до середини жовтня, та через проблемну організацію затягнувся майже на місяць.

Оплата за навчання я здійснив приблизно за 3 тижні до початку навчання і отримав обіцянку, що вже завтра отримаю на пошту всі необхідні матеріали. Завтра я нічого н отримав, як і післязавтра. Через тиждень мовчання в мене почали з’являтись перші сумніви і я написав лист з нагадуванням про себе. У відповідь отримав запевнення, що про мене не забули і, попри відсутність офіційного договору про надання послуг, навчання відбудеться. Потім я ще пару разів просив вислати матеріали в отримував запевнення, що вже завтра вони будуть в мене на пошті. 

Зрештою матеріали я отримав за день до початку навчання. Щоправда, через кілька годин мені передзвонили і сказали, що в листі помилка і навчання почнеться через 3 дні. Самі матеріали складались з посилання на кілька ютуб-відео з якими треба було ознайомитись, посилання на закриту групу в фб а яку треба було вступити і пояснення, що лекції будуть проходити в скайпі. Після першої лекції ми також отримали досить об’ємну методичку в якій була інформація з усіх курсів Школи.

Попри те, що на сайті вказана значна кількість експертів які є викладачами школи, нам викладала лише засновниця Академії сучасного політика Марія Колесник. Навчання складалось з обговорення в вільній формі того як писати і організовувати проекти. Лекції-воркшопи відбувались раз на тиждень і тривали приблизно дві години. Типовим було перенесення вже запланованої лекції на інший день та час, без врахування думки слухачів. 

Роль Марії Колесник була зведена до модерації та розповідей про очевидні факти. На кшталт того, що фінансування можна отримувати у міжнародних фондів або у комерційних організацій чи політиків, і в цих випадках у кожного з донорів буде своя мотивація яку треба враховувати при підготовці проекти. Або з відвертих ляпів, як то рекомендація використовувати хештеги для розкрутки заходу в фейсбуці. Хоча кожен хто хоч трохи стикався з СММ знає, що хештеги в цій соцмережі не працюють нормально. І таких очевидних помилок було досить багато. Це при тому, що я не є експертом з теми і низку помилок, напевно, не помітив.

В процесі вони не забувала рекламувати інші курси Академії сучасного політика. Мовляв, там не таке лайно, а корисна інформація. Наприклад, активно просувала курс із створення чат-ботів, видаючи це за якусь інновацію, хоча вони вже є ледь не в кожної піцерії. Як один з варіантів, вона запропонувала, що можна домовитись з якоюсь комерційною установою про фінансування на умовах, що в проєкті буде задіяно чат-бот, який після завершення проєкти ми віддамо цій компанії, і вона отримає базу клієнтів для розсилки реклами. На моє запитання, як бути з законом про захист персональних даних, вона відповіла, що нічого страшного. Після цього я зрозумів, що мої дані залишені перед навчанням теж будуть роздаватись всім підряд. Так і вийшло, після закінчення навчання мені стали надходити пропозиції щодо дієтолога чи квітів.



Практична частина в навчанні відсутня абсолютно. Завдання зводяться до написання абстрактного проєкту на довільну тему. При цьому писати його треба було в коментарях до допису в фесбуці(!) І таке завдання повторювалось після кожного заняття, змінювалась лише тема. В ході лекцій ніяких практичних кейсів теж не аналізувалось.

«Клубні можливості», щедро описані на сайті, теж виявились фікцією. Я отримав пояснення, що це можливості не для всіх, а лише для найкращих випускників. 

Отже, за свої гроші ви отримаєте можливість протягом пари місяців спілкуватись з однодумцями у скайпі, методичку, старі відео та інформаційний коктейль в якому змішана вода, очевидні факти та явно хибна інформація. До речі, про гроші. Якщо все ж надумаєте проходити, то торгуйтесь щодо ціни. Подаючи заявку через чат-бота я відволікся і покинув її на півдорозі, але через певниц час мені подзвонили і запропонували пройти курс за 1400 грн, замість 2800. 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

5 мавп у клітці і гроно бананів - експеримент який ніколи не проводився

  В клітку саджають п'ять мавп. Ставлять драбину, на вершину якої кладуть банан. Мавпи починають наввипередки лізти на драбину, щоб дістати банан. У цей момент їх поливають холодною водою. Тільки вони лізуть на драбину, їх поливають водою. Так роблять багато разів, аж поки у них не з'являється стійка асоціація: «драбина – холодна вода». Одну мавпу забирають з клітки, і замість неї підсаджують нову мавпу. Та нічого не знає і відразу ж лізе по драбині, щоб дістати банан. Але чотири інші мавпи, які знають про послідовність «драбина – вода», відразу ж починають її зупиняти. Вона знову на драбину, ті її знову зупиняють. Забирають ще одну мавпу яка знає, що «драбина = холодна вода». Замість неї запускають нову мавпу. Та на драбину - її всі зупиняють, причому нова мавпа, яка не знає про холодну воду, теж приєднується. Так зрештою висаджують всіх мавп, яких поливали водою, і підсаджують нових. Нарешті в клітці чотири мавпи, яких ніколи за спробу залізти на драбину водою не поливали. Ал

Умови євроінтеграції України у контексті охорони здоров'я (громадського здоров'я)

Гармонізацію українського законодавства з європейським забезпечує Закон України Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу та Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом . Згідно розділу 5 Закону охорона здоров'я та життя людей, тварин і рослин входить до пріоритетних сфер в яких має проводитись адаптація законодавства. Підписавши Угоду з ЄС, Україна взяла на себе зобов’язання до 2026 року оновити національне законодавство у сфері громадського здоров’я. Перелік заходів необхідний для гармонізації українського та європейського законодавства у сфері громадського здоров’я викладено у главі 22 та у Додатку XLІ Угоди. Основні цілі можна умовно розділити 3 кластери. 1 Зниження кількості серцево-судинних захворювань за допомогою комплексного підходу боротьби з причинами їх виникнення: - розробка Єдиної стратегії у сфері харчування, фізичної активності, та ментального здоров’я, яка серед іншого визначає індикатори

Варновий поділ в імперії Маур’їв

Індостан характеризується високим ступенем консервативності у суспільному житті. У побуті населення субконтиненту ще й досі зберігається ряд норм в суспільному житті, які було закладено ще в найдавніші часи.  Перші спроби кодифікації звичаєвого права припадають на IV ст. до н.е., під час утворення першої великої централізованої імперії – Маурійської. Виникнення централізованої держави призвело до певної уніфікації суспільних відносин. Однією з характерних ознак суспільних відносин є варнова диференціація суспільства яка виникла всередині І тис. до н. е. та зберігається на побутовому рівні ще й досі. Основними джерелами для нашого дослідження послужили перші кодифіковані збірки законів на території Індії «Артхашастра» та «Закони Ману». Також використовувались спогади Мегасфену під час візиту до Індії в переказі Страбона та буддійські джерела котрі ввібрав у себе Палійський канон. Традиційна картина варнового поділу виглядає наступним чином. Все індійське суспільство було поділене на

Як вкрали Крим

Найяскравіший арт-перфоманс на тему анексії Криму провів невідомий митець у Москві поцупивши у Третьяковській галереї, викрали полотно "Ай-Петрі. Крим". Кажуть, ніби картину вже знайшли і викрав її якийсь "кримський диверсант". Хоча в це мало віриться. Аж занажто показово була продесонстровано безсилість російських силовиків, що треба було якось реагувати. Знайти винного та якісну репродукції картини не склало б труднощів. Можна лише уявляти як відбуватиметься судовий процес. Суддя: Навіщо Ви вкрали "Крим". Підсудний: Я не вкрав, я повернув його в родную гавань. "Крим" був намальований маріупольським художником. Його просто подарували картинній галереї. П'яні крики з залу; Да!!! Кримнаш, суки!!! Суддя: Але ж ви прийшли і зняли картину зі стіни. Підсудний: Це був не я, а звичайні співробітники музею. Такий одяг як у мене можна купити в будь-якому магазині. Охоронна фірма, що забезпечувала безпеку виставки: Це були Ви. Всі це бачили на від

Вконтакте - давай до свидания

16 травня Петро Порошенко підписав указ, який серед іншого зобов’язав інтернет-провайдерів обмежити доступ до ряду російських сервісів. Чому це сталося і які небезпеки несуть в собі російські сервіси для українців. Втрата персональних даних Вже зараз групи дослідників, на основі ВІДКРИТОЇ інформації (в основному в соцмережах) знаходять те, що не снилося ще 20 років тому жодної розвідслужбі. Кількість і походження бронетехніки в конкретному місці. Імена та звання особового складу. Ролі конкретних людей в конкретних подіях. Тепер уявіть собі можливості тих же людей, але мають доступ до ЗАКРИТОЇ інформації, а ще краще, що мають прямий доступ до бази даних. Один запит в БД по EXIF ​​з потрібними координатами видасть вам сотні докладних фотографій стратегічних об'єктів. Грамотно побудований запит по графу користувачів дасть повний список особового складу та їх поточне місце розташування. Це вже не говорячи про докладний зріз інтересів, звичок та навіть рис характеру, які просто вирах