Перейти до основного вмісту

Аналіз відео, що потрапляли в тренди дня на Youtube

Аналіз проведено на основі даних про найпопулярніші щоденні відео у різних країнах протягом кількох місяців 2017-2018 років. Джерело:  kaggle.com Mitchell J


За кількістю потраплянь в топ-відео за день категорія Entertainment лідирує в усіх країнах крім Великобританії та Росії. У них лідирують Music та People & Blogs відповідно ,а Entertainment займає друге місце, що підкреслює актуальність даної категорії загалом. Загалом відео цієї категорії 106 727 рази потрапляли у топ дня протягом аналізованого періоду, що вдвічі більше ніж у найближчого конкурента. Особливо помітна її домінування у індійському та німецькому сегментах, де вони в рази переважають будь-яку із інших категорій.

Розподіл країн за кількістю потраплянь відео конкретної категорії у денний топ. 

Загалом найпопулярніші категорії для країн достатньо схожі. Крім вищезазначених категорія Entertainment , Music та People & Blogs в топ-3 найпопулярніших категорій входять News & Politics та Comedy. У 7 країн топ-3 складається з комбінацій цих категорій в різних варіантах. У решти трьох третє місце зайняв «локальний лідер» категорія. Для Японії та Мексики це Sport, а для США Howto & Style.  

    




Мексика                                                  Японія США


Аналізуючи модель медіа-споживання можно додатково переконатись в перевазі категорії Entertainment над всіма іншими. В той же час, категорія Movies виглядає очевидним аутсайдером. 

 

Модель медіа-споживання. По шкалі Х кількість потраплянь відео в денний топ, по шкалі Y середня кількість переглядів на один лайк для категорій та країн. Логарифмічна шкала

Найкраща залученість користувачів у взаємодії спостерігається у Європейських країнах. Для всіх категорій лайк припадає менше ніж на 200 переглядів, що є фактично вдвічі вище ніж в азійських країнах, які характеризуються найнижчою залученістю. Хоча абсолютно найгріший результат показала категорія Autos & Vehicles в США. Хоча для Росії чи Мексики ця категорія є однією з найвигідніших  в контексті реакцій. 

Загалом хорошу взаємодію майже в усіх країнах мають Pets & Animals, Comedy та Howto & Style. А найгіршу Sports, People & Blogs та News & Politics. Остання виглядає особливо проблемною з огляду на велику кількість дизлайків в темі.

 

 


 


Найгірше співвідношення лайків та дизлайків характерне для Росії.  Основним драйвером цього є тема News & Politics, яка має найгірше співвідношення серед усіх об’єктів дослідження. Загалом News & Politics характеризується високою кількістю негативних реакцій в усіх країнах. Ще одним джерелом негативу є категорія Shows, але ця тендеція не характерна для США та Великобританії. У цих країнах категорія Shows навпаки має найменшу частку дизлайків та набагато більшу кількість переглядів.

  


Співвідношення лайків/дизлайків загалом та в категорії News & Politics

 


Показники категорії Shows: співвідношення лайків та дизлайків та співвідношення середньої кількості преглдяів до середньої кількості лайків

Детальний аналіз дозволяє побачити, що такий результат в категорії гарантував канал Bleacher Report. Зважаючи на загальну низьку популярність категорії порівняно з іншими, цей викид виглядає типовим викривленням які зустрічаються на малих об’ємах даних та не є показовим.

 

Подібна кореляція між британськими та американьскими користувачами не поодинока. Загалом вони дуже схоже споживають контент, що не дивно зважаючи на спільну мову та близьку ментальність.

 



Отже, можемо зробити наступні висновки.

1. Найчастіше у тренди дня потрапляють відео категорії Entertainment. Значну популярність також мають відео з категорій Music, People & Blogs , News & Politics та Comedy.

2. Найкращу залученість користувачів в усіх без виключення країнах гарантують відео з тваринами. Найважча для взаємодій категорія різниться для різних країн, але загалом негативна тенденція стосується відео пов’язаних із суб’єктивними оцінками  (особисті блоги, політичні теми) або ж яка передбачає відкритий антогонізм (спортивні змагання, політична боротьба).

3. Аудиторії чітко сегментуються за географічною ознакою. Найчастіше взаємодіють з відео європейці, рідше юзери Північної Америки і найменша залученість азійських користувачів, особливо з Японії та Китаю.  Популярні категорії для даних регіонів теж виглядають однорідними. Крім того, США та Великобританія, прогнозовано демонструють дуже схожі моделі взаємодії з відео. Менш тривіальним виглядає практично ідентичний топ-5 тем у мексиканців та японців. Особливо спортивний контент, який тільки у них ввійшов в топ-3 та має близько 250 переглядів на один лайк в обох країнах. 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Академія сучасного політика - інфоцигани по-українськи

Інфоцигани – люди, що займаються проведенням навчань і тренінгів, які не несуть жодної корисної інформації і самі не маючи жодних компетенцій крім вміння віртуозно замилювати очі. Годуються, переважно, в середовищах «бізнес-тренерів», «мотиваційних спікерів» чи «тренерів особистого зростання», але освоюють і нові ніші. Наприклад, фантомний проект Академія сучасного політика освоює громадсько-політичну сферу. І я теж потрапив в їх тенета. Як з ними боротись? Зважаючи, що перед навчанням не укладається жодний договір, навіть електронна оферта, вони ніяк не фіксують свою діяльність на офіційному рівні - проблематично. Лише розголосом, та реальними відгуками. Оскільки на їх фб-сторінці відгуки відключені (ха, як неочікувано), залишаю його тут і розпишу свої враження від участі в програмі. Я записався на курс «Керівник проекту з розкрутки політика, партії, ГО, експерта». Як не дивно, та люди, що вчать організовувати проєкти  не можуть організувати власну роботу. Курс мав тривати з середини

Варновий поділ в імперії Маур’їв

Індостан характеризується високим ступенем консервативності у суспільному житті. У побуті населення субконтиненту ще й досі зберігається ряд норм в суспільному житті, які було закладено ще в найдавніші часи.  Перші спроби кодифікації звичаєвого права припадають на IV ст. до н.е., під час утворення першої великої централізованої імперії – Маурійської. Виникнення централізованої держави призвело до певної уніфікації суспільних відносин. Однією з характерних ознак суспільних відносин є варнова диференціація суспільства яка виникла всередині І тис. до н. е. та зберігається на побутовому рівні ще й досі. Основними джерелами для нашого дослідження послужили перші кодифіковані збірки законів на території Індії «Артхашастра» та «Закони Ману». Також використовувались спогади Мегасфену під час візиту до Індії в переказі Страбона та буддійські джерела котрі ввібрав у себе Палійський канон. Традиційна картина варнового поділу виглядає наступним чином. Все індійське суспільство було поділене на

5 мавп у клітці і гроно бананів - експеримент який ніколи не проводився

  В клітку саджають п'ять мавп. Ставлять драбину, на вершину якої кладуть банан. Мавпи починають наввипередки лізти на драбину, щоб дістати банан. У цей момент їх поливають холодною водою. Тільки вони лізуть на драбину, їх поливають водою. Так роблять багато разів, аж поки у них не з'являється стійка асоціація: «драбина – холодна вода». Одну мавпу забирають з клітки, і замість неї підсаджують нову мавпу. Та нічого не знає і відразу ж лізе по драбині, щоб дістати банан. Але чотири інші мавпи, які знають про послідовність «драбина – вода», відразу ж починають її зупиняти. Вона знову на драбину, ті її знову зупиняють. Забирають ще одну мавпу яка знає, що «драбина = холодна вода». Замість неї запускають нову мавпу. Та на драбину - її всі зупиняють, причому нова мавпа, яка не знає про холодну воду, теж приєднується. Так зрештою висаджують всіх мавп, яких поливали водою, і підсаджують нових. Нарешті в клітці чотири мавпи, яких ніколи за спробу залізти на драбину водою не поливали. Ал

Соняшник Семен

 Семен був одним із багатьох соняшників, що зростали на полях Полтавщини. Але, чи то сонце на нього світило під якимось особливим кутом, чи занадто сильно окропили хімікатами, та виріс він не таким як всі інші.  Найперше, він мав ім’я. Він обрав його сам, на честь агроному котрий опікувався полем, коли всі його мешканці були ще маленькими соняшненятами. Пильно оберігав від шкідників та хвороб, підгодовував добривом слідкував за ростом кожного пагінця. Юний соняшник проникся щирою повагою до цієї людини. Крім того, він не хотів смиренно стояти як це робили інші. Його манив далекий незвіданий світ, про який іноді розповідала Стара Липа, що росла обабіч поля. Він кілька разів вчиняв спроби втекти, але з того нічого не вийшло. Суха земля міцно тримала дроти коріння. Тому він наважився на бунт. На той єдиний бунт який був йому доступний. Коли всі соняшники повертали свої голови до сонця, як це прийнято, він вперто дивився у протилежний бік, впершись поглядом у своїх сусідів. Семена вражало,

Політик Фокс та карикатурист Гілрей

Днями Києвом розклеїли дотепні бігборди із тролінгом Юлії Тимошенко. Це викликало обурення серед її адептів із звинуваченнями злочинної влади у брудній та нечесній грі. Однак, традиція політичної карикатури має давні корені та широко практикувалась (і практикується) у всьому світі. Одним з найяскравіших прикладів цього є протистояння одного з лідера вігів кінця ХVIII ст,  затятого противника короля Георга ІІІ - Чарльза Джеймса Фокса та карикатуриста Джеймса Гілрея. Сам Фокс був непересічною фігурою, яку й досі пам'ятають в Британії. Його батько - Генрі Фокс перший барон Голенд,  був азартним гравцем і затятим картярем, причому часто брав з собою у гральні будинки маленького Чарльза, і син успадкував тягу батька до азартних ігор, і вже до 19 років подорожуючи Європою назбирав понад 16 тисяч фунтів боргів. Після цього батько вирішив влаштувати сина до парламенту, і у 1768 Фокс став членом палати общин від графства Сусекс. Протягом своєї політичної кар'єри він практично вес