Перейти до основного вмісту

Аналіз відео, що потрапляли в тренди дня на Youtube

Аналіз проведено на основі даних про найпопулярніші щоденні відео у різних країнах протягом кількох місяців 2017-2018 років. Джерело:  kaggle.com Mitchell J


За кількістю потраплянь в топ-відео за день категорія Entertainment лідирує в усіх країнах крім Великобританії та Росії. У них лідирують Music та People & Blogs відповідно ,а Entertainment займає друге місце, що підкреслює актуальність даної категорії загалом. Загалом відео цієї категорії 106 727 рази потрапляли у топ дня протягом аналізованого періоду, що вдвічі більше ніж у найближчого конкурента. Особливо помітна її домінування у індійському та німецькому сегментах, де вони в рази переважають будь-яку із інших категорій.

Розподіл країн за кількістю потраплянь відео конкретної категорії у денний топ. 

Загалом найпопулярніші категорії для країн достатньо схожі. Крім вищезазначених категорія Entertainment , Music та People & Blogs в топ-3 найпопулярніших категорій входять News & Politics та Comedy. У 7 країн топ-3 складається з комбінацій цих категорій в різних варіантах. У решти трьох третє місце зайняв «локальний лідер» категорія. Для Японії та Мексики це Sport, а для США Howto & Style.  

    




Мексика                                                  Японія США


Аналізуючи модель медіа-споживання можно додатково переконатись в перевазі категорії Entertainment над всіма іншими. В той же час, категорія Movies виглядає очевидним аутсайдером. 

 

Модель медіа-споживання. По шкалі Х кількість потраплянь відео в денний топ, по шкалі Y середня кількість переглядів на один лайк для категорій та країн. Логарифмічна шкала

Найкраща залученість користувачів у взаємодії спостерігається у Європейських країнах. Для всіх категорій лайк припадає менше ніж на 200 переглядів, що є фактично вдвічі вище ніж в азійських країнах, які характеризуються найнижчою залученістю. Хоча абсолютно найгріший результат показала категорія Autos & Vehicles в США. Хоча для Росії чи Мексики ця категорія є однією з найвигідніших  в контексті реакцій. 

Загалом хорошу взаємодію майже в усіх країнах мають Pets & Animals, Comedy та Howto & Style. А найгіршу Sports, People & Blogs та News & Politics. Остання виглядає особливо проблемною з огляду на велику кількість дизлайків в темі.

 

 


 


Найгірше співвідношення лайків та дизлайків характерне для Росії.  Основним драйвером цього є тема News & Politics, яка має найгірше співвідношення серед усіх об’єктів дослідження. Загалом News & Politics характеризується високою кількістю негативних реакцій в усіх країнах. Ще одним джерелом негативу є категорія Shows, але ця тендеція не характерна для США та Великобританії. У цих країнах категорія Shows навпаки має найменшу частку дизлайків та набагато більшу кількість переглядів.

  


Співвідношення лайків/дизлайків загалом та в категорії News & Politics

 


Показники категорії Shows: співвідношення лайків та дизлайків та співвідношення середньої кількості преглдяів до середньої кількості лайків

Детальний аналіз дозволяє побачити, що такий результат в категорії гарантував канал Bleacher Report. Зважаючи на загальну низьку популярність категорії порівняно з іншими, цей викид виглядає типовим викривленням які зустрічаються на малих об’ємах даних та не є показовим.

 

Подібна кореляція між британськими та американьскими користувачами не поодинока. Загалом вони дуже схоже споживають контент, що не дивно зважаючи на спільну мову та близьку ментальність.

 



Отже, можемо зробити наступні висновки.

1. Найчастіше у тренди дня потрапляють відео категорії Entertainment. Значну популярність також мають відео з категорій Music, People & Blogs , News & Politics та Comedy.

2. Найкращу залученість користувачів в усіх без виключення країнах гарантують відео з тваринами. Найважча для взаємодій категорія різниться для різних країн, але загалом негативна тенденція стосується відео пов’язаних із суб’єктивними оцінками  (особисті блоги, політичні теми) або ж яка передбачає відкритий антогонізм (спортивні змагання, політична боротьба).

3. Аудиторії чітко сегментуються за географічною ознакою. Найчастіше взаємодіють з відео європейці, рідше юзери Північної Америки і найменша залученість азійських користувачів, особливо з Японії та Китаю.  Популярні категорії для даних регіонів теж виглядають однорідними. Крім того, США та Великобританія, прогнозовано демонструють дуже схожі моделі взаємодії з відео. Менш тривіальним виглядає практично ідентичний топ-5 тем у мексиканців та японців. Особливо спортивний контент, який тільки у них ввійшов в топ-3 та має близько 250 переглядів на один лайк в обох країнах. 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Умови євроінтеграції України у контексті охорони здоров'я (громадського здоров'я)

Гармонізацію українського законодавства з європейським забезпечує Закон України Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу та Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом . Згідно розділу 5 Закону охорона здоров'я та життя людей, тварин і рослин входить до пріоритетних сфер в яких має проводитись адаптація законодавства. Підписавши Угоду з ЄС, Україна взяла на себе зобов’язання до 2026 року оновити національне законодавство у сфері громадського здоров’я. Перелік заходів необхідний для гармонізації українського та європейського законодавства у сфері громадського здоров’я викладено у главі 22 та у Додатку XLІ Угоди. Основні цілі можна умовно розділити 3 кластери. 1 Зниження кількості серцево-судинних захворювань за допомогою комплексного підходу боротьби з причинами їх виникнення: - розробка Єдиної стратегії у сфері харчування, фізичної активності, та ментального здоров’я, яка серед іншого визначає індикатори...

GeoINT за висотними будинками

З'ясовуємо точку пуску ракет  31 липня було опубліковано чергове відео обстрілу України. Відео зняте вночі і поганої якості, але чітко видно високу будівлю яка може служити хорошим орієнтиром. Висотні будівлі  у конкретному місті можна шукати як мінімум двома способами 1 Skyscrapercity.com Це ресурс про висотні будинки і хмарочоси. Ентузіасти зі всього світу обмінюються тут інформацією та систематизують її.  Про Білгород теж є окрема тема . В ній зібрано список всіх будівель вищі за 15 поверхів з лінками на фото. Поклацуємо їх всі і шукаємо схожі за обрисами. 2 overpass-turbo.eu Це ресурс на основі openstreetmaps на якому можна фільтрувати будівлі на карті за різними форматами. Переходимо на нього,  і в спеціальному полі вводимо код  [out:json][timeout:25]; (   nwr["building:levels"=Х]({{bbox}}); ); out body; >; out skel qt; де Х змінюємо на число. На мапі будуть промарковані всі будівлі з відповідної кількістю поверхів на тій частині карти яка зара...

Академія сучасного політика - інфоцигани по-українськи

Інфоцигани – люди, що займаються проведенням навчань і тренінгів, які не несуть жодної корисної інформації і самі не маючи жодних компетенцій крім вміння віртуозно замилювати очі. Годуються, переважно, в середовищах «бізнес-тренерів», «мотиваційних спікерів» чи «тренерів особистого зростання», але освоюють і нові ніші. Наприклад, фантомний проект Академія сучасного політика освоює громадсько-політичну сферу. І я теж потрапив в їх тенета. Як з ними боротись? Зважаючи, що перед навчанням не укладається жодний договір, навіть електронна оферта, вони ніяк не фіксують свою діяльність на офіційному рівні - проблематично. Лише розголосом, та реальними відгуками. Оскільки на їх фб-сторінці відгуки відключені (ха, як неочікувано), залишаю його тут і розпишу свої враження від участі в програмі. Я записався на курс «Керівник проекту з розкрутки політика, партії, ГО, експерта». Як не дивно, та люди, що вчать організовувати проєкти  не можуть організувати власну роботу. Курс мав тривати з серед...

Декомунізація в Полтаві. Коротке резюме

Create pie charts Google вже почав вносити на карти нові назви полтавських вулиць, що в сучасному світі є головним критерієм легітимізації. І оскільки головні пристрасті заспокоїлись можна тверезо оцінити результати декомунізації. Не будемо зараз зупинятись на ідеологічних питаннях. Звісно, особисто мені, неприємно, що визначальні для української історії постаті Кирила Осьмака, Василя Симоненко, Брія Горліс-Горського чи Петра Болбочан отримали малесенькі вулиці, а Міхновського взагалі проігнорували. Також дивно, що за компанію з націоналістами на задвірки міста відправили й Лева Вайнгорта, який аж ніяк не є контраверсійною фігурою для полтавців. Але це виключно суб’єктивна думка, тому краще зупинитися на кількох концептуальних моментах. По-перше дивним видається відмова від Котляревського району на користь Шевченківського. Адже Котляревський, на відміну від Кобзаря є чітким ідентифікатором Полтави по всій Україні. На території району знаходяться його сімейна садиба та могила тож...

Як написати телеграм-бот зворотного зв'язку на Python

В мережі є багато уроків по написання ботів для телеграму. Але вони або зовсім прості, які просто повторюють надіслане повідомлення, або , які потребують значного досвіду в програмуванні. Давайте спробуємо написати щось проміжне з ухилом в простий рівень – телеграм бот для зворотнього зв’язку. В самому телеграмі існує низка чат-ботів які пропонують на їх базі створити власний бот зворотнього в’язку. Часто навіть безкоштовно. Але це рішення не підходить для якихось конфіденційних даних. Та й загалом, віддавати свої переписки у чужі ріки – не найкраща ідея.  1. Експортуємо бібліотеку telebot і вставляємо токен свого бота, отриманій в BotFather замість TOKEN import telebot bot = telebot.TeleBot('TOKEN') 2 Додаємо стартове повідомлення @bot.message_handler(commands=['start']) def start_message(message):     bot.send_message(message.chat.id, 'Вітаємо. Введіть ваше повідомлення.') 3 Налаштовуємо прийом повідомлень. Бот може надсилати повідомлення в чат або вам в бес...