За кількістю потраплянь в топ-відео за день категорія Entertainment лідирує в усіх країнах крім Великобританії та Росії. У них лідирують Music та People & Blogs відповідно ,а Entertainment займає друге місце, що підкреслює актуальність даної категорії загалом. Загалом відео цієї категорії 106 727 рази потрапляли у топ дня протягом аналізованого періоду, що вдвічі більше ніж у найближчого конкурента. Особливо помітна її домінування у індійському та німецькому сегментах, де вони в рази переважають будь-яку із інших категорій.
Розподіл країн за кількістю потраплянь відео конкретної категорії у денний топ.
Загалом найпопулярніші категорії для країн достатньо схожі. Крім вищезазначених категорія Entertainment , Music та People & Blogs в топ-3 найпопулярніших категорій входять News & Politics та Comedy. У 7 країн топ-3 складається з комбінацій цих категорій в різних варіантах. У решти трьох третє місце зайняв «локальний лідер» категорія. Для Японії та Мексики це Sport, а для США Howto & Style.

Мексика Японія США
Аналізуючи модель медіа-споживання можно додатково переконатись в перевазі категорії Entertainment над всіма іншими. В той же час, категорія Movies виглядає очевидним аутсайдером.
Модель медіа-споживання. По шкалі Х кількість потраплянь відео в денний топ, по шкалі Y середня кількість переглядів на один лайк для категорій та країн. Логарифмічна шкала
Найкраща залученість користувачів у взаємодії спостерігається у Європейських країнах. Для всіх категорій лайк припадає менше ніж на 200 переглядів, що є фактично вдвічі вище ніж в азійських країнах, які характеризуються найнижчою залученістю. Хоча абсолютно найгріший результат показала категорія Autos & Vehicles в США. Хоча для Росії чи Мексики ця категорія є однією з найвигідніших в контексті реакцій.
Загалом хорошу взаємодію майже в усіх країнах мають Pets & Animals, Comedy та Howto & Style. А найгіршу Sports, People & Blogs та News & Politics. Остання виглядає особливо проблемною з огляду на велику кількість дизлайків в темі.
Найгірше співвідношення лайків та дизлайків характерне для Росії. Основним драйвером цього є тема News & Politics, яка має найгірше співвідношення серед усіх об’єктів дослідження. Загалом News & Politics характеризується високою кількістю негативних реакцій в усіх країнах. Ще одним джерелом негативу є категорія Shows, але ця тендеція не характерна для США та Великобританії. У цих країнах категорія Shows навпаки має найменшу частку дизлайків та набагато більшу кількість переглядів.
Співвідношення лайків/дизлайків загалом та в категорії News & Politics
Показники категорії Shows: співвідношення лайків та дизлайків та співвідношення середньої кількості преглдяів до середньої кількості лайків
Детальний аналіз дозволяє побачити, що такий результат в категорії гарантував канал Bleacher Report. Зважаючи на загальну низьку популярність категорії порівняно з іншими, цей викид виглядає типовим викривленням які зустрічаються на малих об’ємах даних та не є показовим.
Подібна кореляція між британськими та американьскими користувачами не поодинока. Загалом вони дуже схоже споживають контент, що не дивно зважаючи на спільну мову та близьку ментальність.
Отже, можемо зробити наступні висновки.
1. Найчастіше у тренди дня потрапляють відео категорії Entertainment. Значну популярність також мають відео з категорій Music, People & Blogs , News & Politics та Comedy.
2. Найкращу залученість користувачів в усіх без виключення країнах гарантують відео з тваринами. Найважча для взаємодій категорія різниться для різних країн, але загалом негативна тенденція стосується відео пов’язаних із суб’єктивними оцінками (особисті блоги, політичні теми) або ж яка передбачає відкритий антогонізм (спортивні змагання, політична боротьба).
3. Аудиторії чітко сегментуються за географічною ознакою. Найчастіше взаємодіють з відео європейці, рідше юзери Північної Америки і найменша залученість азійських користувачів, особливо з Японії та Китаю. Популярні категорії для даних регіонів теж виглядають однорідними. Крім того, США та Великобританія, прогнозовано демонструють дуже схожі моделі взаємодії з відео. Менш тривіальним виглядає практично ідентичний топ-5 тем у мексиканців та японців. Особливо спортивний контент, який тільки у них ввійшов в топ-3 та має близько 250 переглядів на один лайк в обох країнах.
Коментарі
Дописати коментар